marți, 29 decembrie 2015

Articole Furate

Am avut acum ceva timp un site generalist, zilele acestea m-am gandit sa repostez articolele pe un alt blog de-al meu, dar facand o simpla cautare pe google am avut parte de o surpriza imensa. Toate articolele dar absolut toate le-am gasit pe un alt site. Chiar si articolele publicitare erau acolo.

Era doar copy/paste, nici macar micile greseli de ortografie nu erau editate. Dupa o scurta perioada de uluiala am trimis un mail la proprietarul site-ului, dupa 5 zile nici un raspuns.

Acum ma gandesc sa fac report la google dar intrebarea este cum pot face report la articole daca eu nu mai detin site-ul respectiv. De fapt domeniul este expirat, insa daca fac o cautare pe web.archive.org sunt acolo.

Nu inteleg cum pot unii sa profite de munca altora, este chiar asa greu sa iti scrii articolele proprii? Daca nu te descurci oricand poti apela la un freelancer care iti pot scrie articole foarte bine documentate si scrise bine gramatical.

Site-ul pe care am gasit articolele mele este jebo . ro. Cautati si voi cine stie poate gasiti si articolele voastre acolo!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu