miercuri, 22 mai 2013

Sa ne relaxam un pic!

Acest articol iese cumva din nisa blogului meu, dar am vrut sa incerc ceva nou, ceva ce nu am mai facut pana acum si anume un site de jocuri. Da jocuri am zis, desi nu are nici o legatura cu ceea ce am scris pana acum pe acest blog, m-am gandit sa va expun si voua ceea ce am realizat, mai bine zis sa ma mandresc cu ceea ce am facut.

Am ales sa fac un site de jocuri ca la aparate, pacanele mai exact. Nu ca as fi un impatimit al jocurilor de noroc, dar trebuie sa recunosc ca din plictiseala mai vizitez cate un cazino. Si de ce sa o fac pe bani cand o pot face gratis acasa. Asa ca am realizat acest site in speranta ca poate candva cine stie voi reusi sa il duc undeva sus.

Jocurile sunt in varianta demo, dar m-am gandit totusi sa ofer vizitatorilor si sansa de a juca pe bani si poate cineva va castiga, desi stiti cum se spune aparatul iese mereu in castig. O recomandare ar fi sa jucati cu prudenta, nu este decat un mic pas pana la a da tot salariu pe astfel de jocuri. Incercati dar daca ati pierdut din prima nu mai continuati, reveniti mai bine alta data.

Site-ul este Jocuri ca la Aparate. Astept si cateva comentarii de la voi!

4 comentarii:

  1. cred ca pentru timpul liber in care vreei sa te relaxezi, merge un joc mic

    RăspundețiȘtergere
  2. interesante jocuri
    foarte fair-play din partea ta ca faci si lamuriri cu privire la consecintele care s-ar putea intampla daca joci
    putini sunt cei care avertizeaza
    bravo

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt mult prea multi cei care se lasa prada mirajului banilor facuti rapid si de cele mai multe ori acestia ajung sa piarda tot

    RăspundețiȘtergere
  4. nu prea ai vizitatori , trebuie putina promovare

    RăspundețiȘtergere