sâmbătă, 30 martie 2013

Uneori vrei sa fii singur

Uneori ai avut senzatia ca pentru a scapa de unele griji, suparari si chiar de oboseala, stres si altele sa iti doresti sa fii singur sa nu te deranjeze nimeni si nimic?

Spun asta deoarece in ultimul timp s-au adunat foarte multe si mi-am dorit o clipa de singuratate, dar oare cei din jurul tau inteleg nevoia ta de a nu comunica cu nimeni?

Eu cred ca nu inteleg, cei din jurul tau poate au nevoia de atentia ta, de tine si daca ii ocolesti sau nu raspunzi la telefon sau nu doresti sa iesi cu ei in oras la o cafea, la o petrecere se simt neindreptatiti si chiar considera ca tu nu ii apreciezi. Ba dimpotriva apreciez pe cei din jurul meu, dar pur si simplu am nevoie de clipa mea de liniste.

Asa ca va intreb si pe voi, considerati ca cineva are nevoie uneori sa fie singur/a?

4 comentarii:

  1. Fiecare om are nevoie de astfel de momente, in care sa fie singur cu gandurile lui, sa se regaseasca, sa isi faca ordine in cap. Din pacate, de cele mai multe ori familia si prietenii au nevoie chiar in acele momente de noi. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi face bine ca atunci cand sunt suparata sa vorbesc cu apropiatii mei. De multe ori am simtit ca vreau sa fiu singura insa mai tarziu am realizam ca imi dauneaza si ca imi este mult mai bine sa socializez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cand in cand eu declar "greva generala". N-o fac des dar lumea s-a obisnuit sa-mi iau cate o zi de trandaveala si singuratate, numai eu si gandurile mele.Nu functionez cu baterii solare, trebuie sa-mi refac cumva energia, chiar si prin meditatie, altfel devin nesuferita.Sunt si zile incare nu rostesc nici un cuvant, cel multdau din cap.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Desigur. Mereu simt nevoia sa ma gandesc la ce voi face sau reflectez asupra la ce am facut si trag consecintele/ponoasele. Chiar si aseara cand veneam pe la 00:00 acasa pe jos era atat de frumos incat m-am gandit la multe chestii pe care trebuie sa le fac.

    RăspundețiȘtergere