marți, 12 martie 2013

Interviu cu Dana Florentina Ungureanu


1.Cateva cuvinte despre Dana Florentina Ungureanu din mediul offline.

Sa vedem. Pai, am 18 anisori....oups :D Am inceput cu o minciuna! Anul acesta voi implini 26 de ani, sunt Economist, aproape casatorita, si imi place foarte mult sa merg la cumparaturi (daca nu am timp sa cutreier magazine, fac shopping online), mai citesc din cand in cand, iar daca nu ar trebui sa muncesc, as calatori tot timpul. Imi place sa descopar locuri/ oameni noi, mi-am propus sa imi cunosc mai bine tara si apoi sa vad alte tari :)

2.Ce sau cine te-a indemnat sa te aproprii de mediul online?

Mediul online m-a fascinat dintotdeauna! Mi s-a parut ca este o sursa de informare, descoperire si socializare. Un foarte bun prieten, blogger cunoscut, mi-a fost exemplul de care am avut nevoie pentru a incepe sa scriu, exemplu de urmat, de altfel.

3.Ce asteptari ai avut atunci cand te-ai apucat de bloging?

Primul articol a fost scris in aprilie 2012, in care am facut referire la o experienta pe care am avut-o intr-o vizita la o casa de copii din Bucuresti. Am fost atat de revoltata de ce am vazut incat mi-am dorit ca toata lumea sa cunoasca acea poveste. Pot spune, insa, ca m-am „pus pe scris” mai serios, de anul acesta. Consider ca prin blogul meu, pot sa imi exprim public opiniile, trairile, experientele (ne)placute. Deci, as putea spune ca acestea au fost asteptarile avute: sa afle lumea ce am de spus.

4.Ce realizari ai avut in mediul online?

Am cunoscut oameni minunati, oameni cu care am ce vorbi, oameni cu care impart aceasi pasiune: SCRISUL.

5.Ce asteptari ai in viitorul apropiat in mediul online?

Sper sa ma perfectionez in aceasta arta, si sa ajung sa fiu citita de cat mai multa lume.

6.Mediul online romanesc este propice pentru o fata?

Ha, ha, ha :)) Vrei sa ma intrebi daca au existat tentative ale barbatilor in a ma agata? Ei bine, au existat si astfel de „experiente”, insa am stiut sa explic cu diplomatie ca eu scriu pe un blog si nu pe un site de matrimoniale

7.Ce fel de greutati ai intampinat (daca ai intampinat) atunci cand te-ai apucat de bloging?

As putea spune ca MOMENTAN, nu am intampinat greutati, insa nu este timpul pierdut :))

8.Ce castiguri apreciezi din bloging?Finaciare sau sa zicem „sentimentale”?

Daca vrei un raspuns sincer, voi spune si, si. Mi-ar placea sa castig bani din pasiunea mea, dar si sa cunosc oameni de calitate.
9.Un gand pentru cititorii blogului:

Cititi-l in continuare pe Nicolae Prava, da sfaturi bune si il duce capul - pentru asta eu il citesc cu drag zilnic. Nu va rezumati doar la a citi, apucati-va de scris daca si voi aveti ceva de spus! 
In incheiere as dori sa trimit ganduri bune catre tine, si catre cititorii nostri! Multumesc, si spor la scris!

Multumim Danei pentru amabilitatea de a ne acorda acest interviu si va invit pe voi cititorii sa vizitati si blogul ei Dana Florentina Ungureanu Blog si cu siguranta veti ramane la fel de incantati ca si mine de ceea ce scrie.
Numai bine!

1 comentarii:

  1. felicitari pentru interviu
    ati reusit impreuna la un banal interviu sa dati o tenta de relaxare, de amuzament, bv voua

    RăspundețiȘtergere