miercuri, 20 martie 2013

Cand prea multa carte strica

Era un proverb care spunea cam asa : " Ai carte, ai parte". Aseara am luat autocarul din Bucuresti spre Sibiu si cum eram cam obosit, bine foarte obosit, nu prea dormisem in ultimele zile avand si inmormantarea bunicului, abia asteptam sa ma urc in autocar si sa trag un pui de somn pana la Sibiu.

Totul bine si frumos, nu era prea multa lume si find singur pe doua scaune am incercat sa adorm. Pana la Pitesti am reusit sa atipesc un pic, dar de aici a inceput calvarul ca sa spun asa. In spatele meu de la Pitesti s-au urcat doi tipi mai in varsta si din cate am inteles amandoi erau profesori universitari la Facultatea de Medicina. Unul dintre ei era tot cu telefonul la ureche dar ceea ce m-a deranjat intr-un anume fel a fost felul lui de a vorbi.

Bun esti profesor universitar, ai o anumita scoala dar sa ajungi sa vorbesti despre "poetica matematica" si despre faptul ca el, acel profesor universitar, foloseste internetul doar ca sa traduca citatele din romana in engleza care erau deja traduse din engleza in romana m-a facut sa cred ca uneori prea multa carte strica. Pur si simplu pana la Sibiu nu am putut inchide un ochi. Mai ales ca tonalitatea vocii sale era peste limitele admise.

Cand am ajuns la Sibiu dupa vreo 3 ore de vorbit la telefon non-stop acest profesor a incheiat in sfarsit convorbirea. Ce mi-a cel mai mult a fost ceea ce a spus celalalt profesor care nu a scos nici un sunet pana la Sibiu si anume : "Cate orgasme ai avut cat timp ai avut la telefon", dupa care au inceput sa se certe oarecum. Dar nu mai conta deja ajunsesem la Sibiu si abia asteptam sa ajung acasa.

2 comentarii: